Editie #17 – maandag 22 juni 2015

De ogen van de reclamewereld richten zich op Zuid-Frankrijk. Maar op deze vroege maandagochtend gebeurt het hier, in jouw inbox. Want hier is de kakelverse weekflits.

#merk-en-markt
#tech
  • Marketing automation. Steeds meer merken bouwen een ‘machine’ die hun campagnes van A-Z kan managen. Het gaat daarbij niet alleen om campagnes die zich richten op platte sales maar steeds vaker ook om bredere campagnes waarin de merk ervaring een grote rol speelt. Een voorbeeld is L’Oréal dat onlangs grote plannen op dit terrein aankondigde. Emerce geeft een overzicht van deze ontwikkeling en een aantal relevante spelers, ook in Nederland.
#onsvakinverandering
Advertenties
Editie #17 – maandag 22 juni 2015

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s